Wednesday, November 2, 2011

-aku yg sdg stress-

Kt hidup ni mmg ade naik trunnye..ade ms kt happy,bahagia,ceria,seronok n swktu dgnnya lah..n sebaliknye..cmtu jgak aku..n for the time being mmg keadaan aku sgt stress..mula2 stress tu dtg kt tmpt keje..n xsngka lak smpai ke umah pun stress..huhuhu..t lm2 leh saiko n skit mental aku nih..huhuhu (mintak jauh la kan)..aku doakan supaya aku dpt bertahan dgn keadaan skang..ngn kt opis nye mslah..xtau bl akan back to normal..n yg kt umah ni plak bl nk berubah keadaan yg aku xske..hurmm..pray for the best je lah.hrap dpt jmpe jln kuar dr mslah skang scpat mungkin...

Mesti korg nk tau kan pe mslah aku..tp xpela,i keep it to myself je la k..sbb cm xbest lak nk let other ppl know about my privacy..yg melibatkan org lain..t cm bukak aib sndiri n org yg telibat je kan..biarla org yg tlibat n tuhan je tau..yg penting korg tlg doakan supaya aku dpt kurgkn thap stress yg melampau ni dgn segera oke!

Sekian terima kasih sbb sudi bc entri ni..hehee..cian korg,da la lm xupdate blog bl da update terus kene jamu ngn entri yg xmembina..hehee..papela kan..xkesahla de pmbca or tak yg pntingkan aku da released kt cni..phewhhh..krg cket rs stress :)

No comments:

Post a Comment