Wednesday, November 10, 2010

-malam pertama-

hahahha..suspen dok topic tu...ekekekke
ape da korang nih...bl sbut malam pertama je pk ke ctu..cb la pk meluas cket...bak kata omputey think out of the box =)

anyway..mlm nih..merupakan malam pertama aku tdo di umah baru...bsm ngn akak n makcik aku...actually bukan umah aku pun...aku nih menumpang jer pun..ngehehehehe..makcik aku yg skang tgh study+kelantan yg tuan umahnyer..die blm balik lg..raye haji bru die balik...so skang..kt 3 org je baru tdo cni..sbb perabot2 ade da smpai..so kene la jga kan..tp nanti bl da officially move here akan ader 5 org penghuni (penghuni setia umah lama-nenek n atok, makcik yg single mingle, n ktorg 2 beradik

so..doakan la keselematan ktorg...mintak dijauhi dr perbuatan jahat makhluk2 Allah sekalian alam...amin~~

4 comments:

  1. pel, aku igtkan ko nk ckp psl mlm pertama dlm alam barzakh. hok3

    ReplyDelete
  2. wanzu...alam barzakh????kompius kejap

    ReplyDelete
  3. pel, kan ade emel psl mlm pertama slps kematian. dengan siapa kita ditemani. pakaian ape yg dipakai. bilik mn yg kita diami. ade..

    ReplyDelete
  4. ade eh...nanti aku check balik..bnyk gak gmail yg xdbaca lg nih..

    ReplyDelete