Tuesday, January 3, 2012

-wake up!!!!!!-

ehem2..mowning uolssss (gedik x? hahahaha)
sj ttb nk jd gediks cket hari nih..bukan selalu kan
mlm tadi aku xdpat nk lena tu yg tebangun awal pg nih..
biase time2 da xkeje nih pas subuh aku smbg tdo balik dlm sjam gitu
tp hr ni pas subuh aku xtdo lak..bukan xnantok tp da pejam mata fikiran dok berterbangan plak
aduyaii...nk tdo pun susah kan? kalo la ngn xtdo nih leh wat kurus ade gak paedah

haa...becite pasal kurus..antara niat thn baru nih mmg nk kurus 
walaupun niat nih dr thun2 yg lepas lg tp smpai ke thn nih blum telaksana lg
kuang2..nk wat camne..nafsu makan mengatasi segala2nya
so hrapnye tecapai la thn nih ye..xbnyk, at least dlm 10kg buley la ek

selain nk kurus..harapan untuk thn nih dpt cari keje baru
xkesah la kt mn. asalkan keje yg besesuaian n halal n insyaallah akan jd keje spnjg hayat aku (mustahil kot)
harap2 la dapat keje dlm bidang construction
at least potensi untuk pergerakan fizikal tu tinggi
n dpt gak membantu niat yg ptama kt atas tu

seterusnye...menjadi muslimah yg bejaya
anak yg solehah..teman yg sntiasa membantu
nk jd cmnih bukan ssh kalau ade kesungguhan...
n bukan senang jgak sbb nye bnyk sgt pengaruh2 yg xspttnye
so hope Allah akan tetapkan dan mantapkan keimanan ku pada nya
supaya aku dpat laksanakan niat nih..doakan yer

oooppsss..br tersedar yg title kt atas cm xde kene mengene ngn ape yg dtype
ehehe..tp xpe la..biarla title tu tersirat...yg penting isinye tersurat kan 
hehehee..papepun...wish me luck ya..

No comments:

Post a Comment