Thursday, June 24, 2010

-2nd day stress-

urggghh!!!! stress lg???!!!
ingatkan hr nih better from yesterday..tp x pun..
pagi2 lg da hilang focus..n 'she'd spoiled my mood'
actually..it just a small thing..but maybe smalam da stress..so bende kecik pun will make me hurt.sampai aku pk ape yg aku buat sme nye xkene..n try to be positive tp xdapat pun..mcm xnak ingat tp still tepk2 ape yg xkene pg tadi..seems everything not going to do well..drp dok dpan pc tp xleh nk focus baek balik umah..dats i'd decided to take half day leave..terus call my babah suh amik :(


punye la stress smpai xmsok meeting pun pg tadi.. (sgt xpatut!..pel..dun u try to do dat again k..)
group members sme perasan..n dorang tau ade bende yg xkene..then 1 of my senior ajak aku discuss..n ask me if there's anything dat i wanna share..mulanye xmo tp sbb da begenang air mata tu..ikt jela..ktorg cit cat (sesi luahan perasaan kot)..time tu mmg nangis spuas hati sungguh..btul2 rs release la..dat's the first time i share my 'tensi' with my colleagues..all this while aku simpan je..xpenah nk share kt dorang..n lepas pd tu..mmg btul lega la...leh smbung wat keje balik...tp aku ttp amik half day la..nk rest kt umah..

harap2 esk sumenye kembali normal..i want my working spirit back!!!! INSYAALLAH..AMIN~~

No comments:

Post a Comment