Tuesday, April 19, 2011

-kacau lagi-

errrrghhhh...
ape nk jadi ngn aku ni yer
kenape terus2 kaco nih...rs cm nk pg pulau ler..
nk stay sorang2 kat sana..
xyah pk sal keje
xyah pk sal lain2 hal
bleh jalan2 tepi pantai..tengok ombak..
tengok budak2 kecik men istana pasir
tengok org mandi manda
tengok org men jetski (ttb teringin rs nk men lak..cm best jer kn)
tengok sunset ...confirm tenang je rs
luas pemandangan...luas pemikiran :)
tp sume tu cm angan2 je..sbb xkan dapat buatnye
nakla sgt family aku kasi aku g pulau sorang2 kan
heheheh...xper la...cite kt dlm nih je eh :D

ermm..korang ade ke prob yg korang xleh nk share ngn org lain?
klo ade cmne korang buat yer...teach me pls...nk gak tau cmne korang buat..ne tau bekesan kat aku
hehehee
kan best klo tengah2 kaco cmni xde selera makan...boleh gak kurus
ni tak..lg kaco cmnih lg betambah lak selera makan...selera kah???or xrasa pun yg da telan bnyk...sbb xfocus makann...men telan je..hahah
so starting from today...nmpknye blog ini akan kembali active kot...
coz kamu je la peneman di kala sy sedang berduka..
sorry la sbb reader (tu pun klo ade la) tepakse bc cite2 sedey...lepas geram dan sewaktu dgnnye lepas ni...
sbb kt kamu2 je sy bleh share my feelings..coz sy nih penyegan orgnye ^_^

4 comments:

  1. jom awak kite g bercuti. saya temankan awak ye. awak nk g pulau ye. jom... kite pegi pulau redang ke perhentian ke. jom la awak...

    ReplyDelete
  2. xmo g pulau redang..
    nk g pulau pehentian jer
    nak join ker ;p

    ReplyDelete
  3. jom la g redang... best tau redang. saya x kesah pun mane2. erm.. kenapa ya awak x nak pegi redang? awak penah pegi sane ke?

    ReplyDelete
  4. xpenah pon...tp ntah..xske pulau redang...ade le sebab nyer :)

    ReplyDelete