Saturday, April 23, 2011

-lelaki dan kejujuran-

Entri kali ni aku nk ulas psal lelaki n kejujuran..
Sbb lately aku ade experience ngn lelaki yg x jujur dlm perhubungannye..jujur,setia,ikhlas sume tu mmg aspek plg pnting dlm hubungan
xkr la hubungan kekasih ke suami isteri ke adik beradik ke kawan ke..mmg bende2 tu kene ade
but here aku nk specific kan hubungan kekasih la..sbb b4 jd suami isteri kt kene pg ke fasa couple dlu kan..tu lumrah alam la.

Aku pun xtau nape laki sgt ssh nk jujur dlm sesuatu perhubungan tu.kdang2 tpk gak aku klo aku ni seorang lelaki..aku pun jd mcm dorang gak ke? Wallahualam..
Tp seriously aku rs simpati pd pompuan2 yg ade bf cmtu..silap pompuan ke laki jd cmtu? Klo silap pompuan,bgtau la pompuan tu.nape nak men kayu 10 kt blakang? Klo da dalam hubungan kekasih da xjujur xmustahil bl kawen pun mcm tu gak..kesian wahai isteri...

Perangai boleh berubah..allah xkan mengubah perngai hambanya kalau hamba nye xde usaha n keinginan untuk berubah..renung2kan dan selamat beramal.....

No comments:

Post a Comment