Thursday, August 25, 2011

-kesedihan dtg lg-

Mlm ni kesdihan dtg lg.2 hr lepas pun ditemani kesdihan jgak.ermm..bl kesedihan nk tka jd kegembiraan??insyaallah bl smpai waktu yg dikehendakinya..

kenape sedih?lumrah manusia bl di timpa musibah akan bersedih.tp tetap redha ngn ape yg jd sbb stp kejadian pasti ade hikmahnye.cm kt xsdar n xalert stp hikmah yg dikurniakan pd kt.
Ape yg jd kt aku 2 hr lepas sgt lah wat aku kecewa tp aku redha..harta yg aku plg syg (cik turtle kene langgar dr tepi..kemek cket n scratch kt bwah die.hurmm nnti nk kene bwak g clinic sbgai pesakit luar je..hehe.harap2 ongkos nya di dlm kemampuan aku.

Lg ksedihan mlm ni..dlm suatu pehubungan mmg seharusnya akan ade salah pahamnye.cm tu gak ngn relationship aku.mn silapnye aku sndiri xpasti.or mmg xde keserasian antara kami? Ntahla..si dia terus snyap st hr ni.mungkin da xperlukan aku lg kot..hrap2 esk lusa kembali pulih..tp aku ttp pasrah ngn ape jua kemungkinan yg mendatang sbb Allah maha mengetahui ape yg tebaik untk hambanya..wallahualam.

4 comments:

  1. jgn sedey2 ye cik pearl.. kite xthu allah nk bg ape ats ape y dh berlaku.. be +ve.. pray for ur hepiness

    ReplyDelete
  2. Baiklah..tp xtau smpai bl kene bersedih.tuhan je tau ape perasaan skang.

    ReplyDelete
  3. usah bersedih.. sbb ade org lain yg lebih berat, lebih teruk dan lebih mengguris ati ape y die dh pernah alami brbnding dri kite.. setiap y brlaku ade hikmah..

    ~there will always be a rainbow after the rain~

    ... allah kan penyayang ...

    (^_^)

    ReplyDelete