Thursday, August 4, 2011

-should i change to all about food???-

Salam ramadhan..bertemu kembali d bulan puase ni.hehe..br je lepas berbuka tadi..hr ni bnyk plak lauk drp biase..sbbnye masak n beli cket..
So ni antara menu hr ni:
1.rendang ayam-my mom cook
2.sayur kobis n sotong msak kicap-my mom cook
3.ikan kembung bako-makcik aku beli
4.ayam goreng berempah-makcik aku beli
5.sayur keladi-makcik aku beli
6.ikan keli sambal-babah yg beli untk die la

bnyk x?hehe..tp ktorg mkn cket je.still bnyk lg lebey..bleh untk mkn sahur n berbuka lg skali..

Tp xper,alhamdulillah rezeki lebey cket arini.
So pe yg aku nk point out kt entri kli ni actually bukan psal berbuka hr ni..tp pasal title blog aku ni..should i change to all about food instead of all about pearl???hahahaa..bukan aper.tgk blog ni da cm rancangan msak2 lak.ahaks..aku pun xtrpk pun nk share recipe kt cni pd mulanye tp da lama2 cm more to recipe sharing.tp xpe la kan..xmendatangkan kerugian pun..

Nk tuka ke x nanti la kt smbg pk ye..skang nk solat dulu sbb da masuk isya' dah kang tetdo payah lak nk bgnnye ;)

salam n selamat bertarawikh-

No comments:

Post a Comment